Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Tabung Raya

December 21, 2010

1st TupperwareVille Giveaway

Salam.. saya nak join TupperwareVille Giveaway. Lagipun saya suka sangat brang-barang tupperware ni. Harap-harap ada tuah buat saya. Kepada sesiapa yang nak join sila klik di SINI. Tarikh tutup giveaway ni pada 31 Disember 2010.

Saya sukakan tupperware jenis botol yang boleh diisi air kerana saya tau barangan tupperware ni lebih selamat digunakan, di samping itu barangan lain seperti tempat menyimpan makanan ni pun menjadi kegemaran saya kerana ia membuatkan tempat simpanan biskut, rempah ratus dan etc saya lebih kemas.



Jawab soalan-soalan dibawah:

1. Sudah menjadi ahli tupperware?
Tidak

2. Berminat untuk mendapatkan barangan tupperware?
Ya

3. Dimana selalu membeli barangan tupperware?
Beli dengan jiran

0 comments: