Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Tabung Raya

December 28, 2010

IbzaGift: Saya mahu Kamus Bergambar 3 Bahasa, kenapa ?



Salam.. saya nak join contest yang dianjurkan di website Ibzatech. Hadiah yang bakal dimenangi oleh pemenang adalah sebuah kamus bergambar 3 bahasa. Kepada sesiapa yang nak join sila klik di SINI dan tarikh tutup contest ni pada 22 January 2011.


Saya rasa kamus ni amat menarik kerana dapat memperkenalkan kepada anak-anak yang baru hendak belajar membaca dan mengenal gambar. Disebabkan saya mempunyai seorang anak yang bakal bersekolah pada tahun depan, kamus ni adalah pilihan tepat kerana terdapat dalam 3 bahasa ditambah pula dengan isi buku yang bewarna warni dan pasti menarik minat anak saya untuk terus membaca kamus ini.

Saya tag Mazlina, Hana Kirana dan Syamila

0 comments: